gulsumaltun kızım 1 yaşına yeni girdi ama artık mamayı bırakmak istiyorum ek gıda alsın istiyorum daha sağlıklı çünkü ama mamayı çok seviyo napsam bırakmıyor ve diş döneminde iştahı çok kesik sadece mama istiyor napabilirim siz naptınız ?
Melis1706 gulsumaltun arkadasima doktoru mama yerine su ver demisti gece icin o suyu anliyordu o yuzden mamayi sulandirmasini soylemisti
livanurvealpinannesi61 gulsumaltun saat 6 dan sonra acıkınca mecburen mama vermeniz gerek yani.2 yaşa kadar ya anne sütü yada formül mama vermeniz gerek yemek yemesini etkilemiyorsa verin içsin.
baykuskiz_ gulsumaltun anne sutu de alsa kesecek miydiniz. Cevabiniz hayirsa mamayi da kesmeyin 2 yasa kadar onemli. Onun yeri ayri ek gidanin yeri ayri
gulsumaltun Melis1706 baykuskiz_ ya zarar derken şöyle ek gıda daha sağlıklı mama şişiriyor eğer alışkanlık kazanırsa iştahı kesik olur gibi gibi mantık yürütüyorum başkasının söylemesine de gerek yok zaten
gulsumaltun livanurvealpinannesi61 saat 6 dan sonra neden vermem gerek illa anlamadım uyku saatinden dolayı mı kasdettiniz
gulsumaltun baykuskiz_ eczacı bize zararlı olduğunu söyledi araştırmalarım da o yönde anne sütü almıyor
baykuskiz_ gulsumaltun mama zararlı? Zarari neymis? Araştırmalarinizi bizimle de paylasin lütfen nerden arastirdiniz
gulsumaltun Zlm şuan öyle yapıyorum ve başarıyorum sanırım şoklardayım 😂 ama kilosunu etkiler mi endişem o yönde
Melis1706 gulsumaltun valla benim kizim mama ile besleniyor gorumceminki anne sutu dogduklarinda 100 gr vardi aralarinda aydaki gelisimleri hep ayni kiloda ilerledi bizde oyle bir sislik durumu olmadi
Zlm gulsumaltun zaten yaşından sonra kilo alımı dahada dusuyo ama etkilese bile yemeklere odaklanması iyi birşey zamanla alışır ve düzelir
livanurvealpinannesi61 gulsumaltun bebeğiniz 6 dan sonra acıkınca ne veriyorsunuz uzmanlar saat 6 dan sonra yemek VS önermiyor mide için çok zararlı demişti çocuk doktoru. O yüzden söyledim.