Birisinebirisine Diyarbakırda yaşıyorum hava 30-35 derece arası oluyor bebeğim 3 aylık oldu kısa kollu kıyafetler askılı vs giydirilir mi?
LilyaBn Birisinebirisine tabiki . O bile terletir. Klima kullanıyorsanız başka odadan açıp bebeğinizin odasını serinletmeside iyi olur.
findikbrnlu0_ Birisinebirisine ben aydında yaşıyorum burda 29 derece şuan şort kısa kollu çıkarıyorum çorapsız yatırıyorum
Birisinebirisine LilyaBn ev serin oluyor evde ince pijama giydiriyorum ama dışarıda ne giyeceği hala muamma çorap giydirmeli miyim bilmiyorum çoraplarını çıkarınca mutlu oluyor
Yaprakderin22 Alpbaby Bende antalyadayım havalar bi dengesizdi ama bugn baya sıcak emin olamamıştım ne giydirsem diye kısa kollu zıbın bide ince pijama giydirdim uyuttum. Gündüz nasıl giydiriyosunuz?
LilyaBn Birisinebirisine çorap giydirmeyin asla siz dışarı çıktığınızda ne kadar giyip rahat ediyorsanız onu da o kadar giydirin. Şort tulum ve ayak çıplak olacak gibi örnek vereyim size. Sıcak sevmez zaten bebekler minik ayaklarda hem hava alsın🌸
HtckSym Kızlar benim oğlum da 2ay 23gunluk emerken çok terliyor gece nasıl giydirecegimi şaşırıyorum üstünü de açıyor. Çoraplı mi çorapsız mi yatırsam kararsız kalıyorum sizler nasıl yapiyorsunuz
22mavisim0510 Ben istanbulda yaşıyorum dışarda ne giydirsem bilemiyorum hava çoook dengesiz😦 tişört içine zıbın giydiriyorum ayrıyetten yeleğe gerek var mı emin olamıyorum şortun içine kilotlu çorap giydirdim dün 23 dereceydi ama yine de terledi