Gece uykusunda bir iki defa uyanırdı bir haftadır gündüz uyusa da uyumasa da gece bir türlü dalamıyor az önce gözü kapalı 20 dakika ağladı konuşuyorum sarılıyorum iyice artıyor ağlaması ve benim ciddi anlamda sinirlerim bozuldu gözünü açmıyor susmuyor sakınlesmıyor uyku gerilemesi oluyor mu bu aylarda