Esraogey Kızlar haberlerde gördük biliyorsunuz zehirlenme vakasını İstanbul veya tekirdağda yaşamıyorum ama eşim c.tesi günü ıspanak almış bugün yapmayı düşünüyorum ama muallakta kaldım sizce ne yapmalıyım ? Gözüm korkttu
Ahanife Esraogey ıspanak zehirlenmesi içine değişik bir ot karıştığı için olmuş ıspanağa benziyormuş iyice tek tek bakın içlerine ıspanağa benzemeyen bir ot bulunursa atın ben size o otun resmini atayım ayırt etmeniz için bir de sirkeli suya yatırın bir nebzese olsa tarım ilaçı vs varsa kırsın
aklc1 Esraogey Ssuullee ilk zaman benimki de gelmedi sağdıkça çoğalıyor 1 damla bile olsa sağ 10 dk en az yavaş yavaş artar
Sevda6767 Esraogey canım aynen eşim cumartesi almıştı ben de çok kararsız kaldım ama ayiklayarak yapayım dedim. Farklı bir bitki yoktu arasında. Yaptım bakalım bu akşam bir şey olmaz inşallah :)
adaruzgar keske riske girmeseniz allah korusun ablamda almıştı o pisirmedi malesef atmak zorunda kaldi ne olur ne olmaz
Gamzetrl Esraogey Ben olsam yapmam çöpe atarim. 100 kişiden fazla zehirlenme oldu bu 100 kişiyi baz alırsak aralarından illa ki sirkeli suda yıkayan tek tek yikayan ve bakan olmuştur.