Oğlum 7 aylık . Sadece mamayla besleniyor. Doktor tavsiyesi ile ek gıdaya 5.ayda başlamıştık . Başta yiyordu ama bir aydır yemiyor. Sevdiği şeyleri yapıyorum, meyve püreleri, çorbalar,et suları .. her şeyi yapıyorum . Ama yok anam, muz bile sevmez mi ,yok . Muz bile yemiyor . Var mı tavsiyesi olan , çok üzülüyorum evladım yemeyince . Çevremdeki annelerin bebeklerinin hepsi yiyormuş öyle diyorlar . Kendimi eksik hissediyorum nerde hata yapıyorum 😕