17 aylık bebeğim. Yemek yemeye fırsatım yok. Evi zaten söylemiyorum leş gibi heryer her yerde. Yetişemiyorum ama hiçbir şeye. Yemek yapmak mümkün olmuyor paçamda mız mız ağlıyor. Uykusu gelince ortalığı yıkıyor. Yemeğim yarım kalıyor ya da boğazıma diziliyor çiğnemeden yutuyorum. Uyutayım yerim diyorum saatlerce uyutmaya uğraşıyorum. Saat21.55 kahvaltı yapmadım arada ağzıma abur cubur attım ayakta. Yedi buçuktan beri uyutmaya çalışıyorum uyumuyor ama kucağımdan da inmiyor aç kaldım :) hangi yaşta ayda daha rahat oluruz ? Siz de durumlar nasıl ?