Hanımlar bir hafta sonra 1buçuk yal olacak oğlum.5gündür üstünde kırgınlık var. Arada bir keyfi yerine geliyo. Sonra tekrar başa sarıyo. İştahı yok arada bir hiçbirşey yokken ağlıyo huysuzlanıyo. 2gündür de öksürüyo hırıltılı.birinci Azı dişleri çıkmış aslında bir tarafı var bitarafı yok dişin ama. Bende 1haftadır ne yaşıyorum bilmiyorum. Kaçgün sürerr. Bizim gibi olan varmı acaba. Arada ateşi çıkıyo. Calpol verdim yeni