Ozlem2904 Merhaba bu durumu yaşayan var mı? Oğlum cumartesi günü sünnet oldu Allah im o günden bu güne 2ser kez sünnet klinigine gidiyoruz kanama yüzünden. 0.5 % görülen b durum olabiliyor diyip bandaj yapıp gönderdiler. Artik mahvoldu oğlum!
1Masalll Ozlem2904 ben yaşadım yapışma durumunu tabi biz biarz sonradan farkettik doktora gorurdugumuzde yapışıklık var deyip orda müdahale etmişti ama kanama faln olmadı.ama daha sonraları da bi yapışık durumu oldu sürekli masaj yap demişti bizim doktor.ben 6 aylıkken yaptırdım şuan 18 aylık masaj yapmasam tekrar yapışıyor anlamdım gitti bu durumu daha nekadar sürecek bu durum bilmiyorum