Oanne Senem_sygl01 olgunlaşmış meyve yanına koyun elma muz vs açıkta dursun dolaba koymayın Tüketeceğimi bu şekilde tüketmeyeceğimi de dolapta muhafaza ediyorum bozulmasın diye bu sayede çöpe gitmiyor Kesilen üzerine de zeytin yağı döküyorum kararmıyor
BetulDefnee Elma yanına koyuyorum , varsa kese kağıdına sarıyorum elmayla . Karanlık yere koyun fırın gibi diyorlar ama mutfakla elma yanında da aynı sürede olgunlaşıyor gibi geldi bana
Defnesa Elmayla aynı poşete koyuyorum ben olgun değilse dolaba kaldırıyorum masada duruyor 2 günde yumuşacık oluyor