Burun ameliyatı oldum bugün tam 1 hafta oldu tampon ve alçım yarın çıkacaktı öğleden sonra hiç ağır kaldırmadağım halde iş vs yapmadığım halde kanamam başladı allahtan eşimin işi evimize çok yakın direkt aradım geldi eşim. Oğlum 2 yaşında basbas ağlamala sesleri hala gitmiyor kulağımda hem ağzımdan hem burnumdan kanama geldi neyse acile gittik çok şükür kanama durduruldu şuan iyim ama doktor belki yine olur dedi dikkat et vs dedi daha önce burun ameliyatı olup başına bu tarz birşey gelen var mı sonra kanamanız tekrar oldu mu? O kadar çok korkuyorum ki yine olacak diye bu arada hem estetik hemde içindeki eğrilik sorunlar var vardı onlar çözüldü