Nurannee- Kızlar geçen ay regl oldum bu ay olmayabilir miyim?? Doğum yapalı 4.5 ay oldu. Bu ay zamanı geldi ama olacak gibide değilim. Korunuyoruz ama bi panikte olmadım değil. Bu arada 1 gün gecikti 😂