4.ay atak başlığı gördüğüm herkese mutlaka yazıyorum:) Sevgili anne, ne yaparsanız yapın yaşanıyor o atak ve çok sert bir atak. Bebeğiniz ağlıyor, uykuya direniyor, uyumuyor, uyuyunca uyanıyor vs. Siz birşeyi yanlış yapmıyorsunuz, bu atak böyle bir atak geçeceğini bilin sakin kalın sabredin o kadar:)