Yenidoğanlar 16-20 saat uyur derler ama benim bebeğim toplasan 10 saat anca uyuyor.Uyku süresi 2 saat.Gündüz uyursa gece uyumuyor.Gece bazen saat başı uyanıyor ve gün içinde çok fazla emmek istiyor(kilo alımı gayet iyi)huzursuzlandığı zaman emzirmekten sütüm tam dolmuyor ve çok beslendiği için de kusuyor.(reflüsü mü var diye de şüpheleniyorum ) Önerileriniz varsa çok memnun oluruum