Arkadaşlar merhaba 🌸 kızım 2 aylık 17 günlük 🧿Anne sütünü biberondan istiyor ağlama krizlerine girdiğinde memeyi istemiyor çünkü alistirdilarr 😔 Sakın olduğu zamanlar bı problem yok emiyor çok şükür 🙏🏻Gaz sancısından dolayı bazen memede ağlıyor elimden geldiğince sağıp veriyorum yetişemiyorum sürekli kucak istediği için zamanım olmuyor. Sürekli meme istediği için sütüm doyurmuyor bu yüzden de mama vermeye başladım. Ölçüyü bir türlü tutturamiyorum herkes farklı bir şey söylüyor sizce mamayı kaç CC vermem gerekiyor ?