Kızlar 4 buçuk aylıyız ama hala kaka sorunumuz var. Çok nadir kızım uyarılmadan kakasını yapar. 3 5 günde bir ben zeytinyağı yada fitille yaptırıyorum. Kabız da değil ama ilk çıkan kakası sert sonrası normal. Anne sütü +mama gidiyoruz. Golden goat ve hipp combiotic kabız gibi yaptı. Aptamil aman Allahım çocuk gazdan uyuyamadı. Şimdi evolvia ac kullanıyorum ama çokta memnun değilim. Yok mu kabız ve gaz yapmayan mama önerileriniz