1bussra
cheesecake
Şimdi kızlar yiğenim 2 yaşına yakın fark ettik ki asla göz teması yok ve tv acıkken arkada ne olursa olsun bakmıyo ismiyle seslenınce tepki yok tek basına oynuyor yani otızımle aynı şeyler hemen hastaneye goturduk vs profesörler gordu sonra otızım degıl mavı ekran rahatsızlıgı oldugunu söylediler doktor bıze beynınde 100 hüzcre varsa 90 ekran kapladıgını soyledi ve cok kızmıstı ,
Kızlar tv kestıler doktor tv acık olan evlere bile gıdılmıyeck dedi yoksa otızımde daha agır olur ve omur bıyu boyle kalır evladını kurtaramasın asla dedı ve biz o gunden sonra şunalrı yaptık;
Tv asla acmadık yanında telefonla oynamadık asla hemen çok araştırarak iyi bir kreşe gitti ve ozel ogretmen tutuk hafta sonları için ( maddı durumu olmamasına ragmen borcla kredıyle yapıldı bunlar yoksa omur bıyu kalacaktı o cocuk) neyse hep evde etkinlik 3 yılın sonunda emeklerimizin karşılığını aldık çok şükür 🙏
5 yaşında yaşıtlarından daha zeki ismine bakıyor yani o belirtiler hepsı gitti 5 yaşındaki zekı akkılı normal bir cocukla artık aynı ama caba lazım ıgraş lazım annesi bazen oturup aglıyodu acaba boylemı kalacak diye konuşmuyacakmı artık dıye ama şuan cok daha farklı artık vazgecmeyın ve doktor en onemli etken iğleşmıyene kadar kardeşi asla olmasın demişti