Yeni doğan dan itibaren burun yıkama yapıyorum 2 oğluma da çok memnunum. Ayrıca bu yöntemle Hasta oldukları zamanlarda balgamlarını da çıkarıyorlar.
5ml lik Serum fizyolojik alıyorsun veya torba ile alıyorsan 5ml lik şırınganın yarısını yan yatırdığım bebeğin bir burnuna sonra diğer tarafa yan yatırıp kalanı diğer burnuna tazyikli sıkıyorsun sonra test çevirip sırtına vuruyorsun. Çok hızlı yapıyorsun bunu. Ben en son birer damla serum fizyolojik damlayı aspiratör ile çekiyorum bitiyor. İnternette var videoları Osman gönülal diye bir doktor dan öğrenmiştim çok işime yaradı benim. Özellikle hastalık zmanaı her gün yapıyorum