Bebegimveben_ Ayzareyhann yarım veriliyor canım temiz bir bıçakla kes ucunu hafif ıslat kaygan olsun diğer türlü çok zor oluyor bebiş çok ağlıyor ve kendini sıktığı için vermek eziyet oluyor bir de verdikten sonra elini hemen çekme biraz erimesini bekle yoksa geri çıkıyor
CansuSera Yarım verebilirsiniz ucunu ıslatmayın sivri kısmı makata girecek şekilde kullanıyorsunuz ve geri kalan fitili atıyorsunuz geçmiş olsun🙏🏻