Kızlar selam kızım şuan 27 aylık doğduğunda dil bağı vardı ama doktor kestirmene gerek yok total değil konuşması peltek oladabilir olmayanda bilir bekleyelim dedi yani dil bağının aşamaları varmış kızım edebiliyordu. Şimdi oğlum 1,5 aylık onda da dil bağı var ama meme reddi yaşadık ara ara meme tutmada zorlanıyor göğüs ucum olduğu halde silikon meme ucu aldım onla emiyor tek meme hemde :( İzmir’de doktor arıyorum kestirmek için konuşmasını beklemek istemiyorum kızım gibi. Belki kestirince emer oğlum ilerde kestirmek zor olur diye düşünüyorum