Bebegimbenimxx1 Merhaba hediye yürüteç gelmiş bize. Bebeğimin iki testisleri (yumurtalık) de yukarda sizce yürütece bindirsem sıkıntı olurmu 6aylik
Mavininbiri Bebegimbenimxx1 Yürüteç 8. Aydan önce kullanılmaması gerekir zaten hatta hiç önerilmiyor bizimde hediye geldi 9. Aydan sonra çok az kullanıyorum
Ayferde Bebegimbenimxx1 ben yürüteci önermiyorum kendi kendine biyere gittikçe bacak kasları güçleniyor benim oğlum 7 aylık olmasına 1 2 gün kaldı şuan emekliyo dizlerinin üstünde biyere tutunarak kalkıyo bana hep koy rahatlarsın diyolar kalça problemleri parmak ucuna basma gibi yürüme sorunlarına neden oluyo
Esrakrhn mrsheisenberg benim bildiğim ikisi aşağıda olması gerekiyo çünkü vücut ısısında durmaması gerek testisin farklı problemlere sebep oluyormuş ileride
Esrakrhn Bebegimbenimxx1 yani tabi dr en uç ihtimali söyler genelde ya kısırlık olabilir eğer düzelmezse demişlerdi ama sanırım 1 yaşına kadar düzelebiliyomuş sonra eğer düzelmezse ameliyat demişti yeğeniminki düzelmişti
Bebegimbenimxx1 Esrakrhn canım sorum olucak sana kaç aylıkken düzeldi diğer sorumda testisleri aşağı ameliyat ile inince ilerde çocuğu olma ihtimalini etkilemiyor dimi
Esrakrhn Bebegimbenimxx1 net hatırlamıyorum ama 1 yaşına gelmeden 9 aylık civarlarında düzeldi sanırım. Ameliyat etkilemiyor canım öyle söylemişti dr yani 1 yaşına kadar onu tolere edebiliyormuş kısırlık olmuyo sonrasında riske atmamak için aöeşiyat yapıyoruz demişti yani ameliyat kısırlık yapmıyo aksine kısır olmasın diye yapıyo
Esrakrhn Ainza canım şuan normal yerimdeyse sorun olmaz ama 1 yaşına gelmesine rağmen hala yukardaysa bi dr götürmeni tavsiye ederim bişey olacağından değil tedbir amaçlı yine de bi baksın dr. Çünkü yürüteç baskı yapıyo ya biraz