Benim bebeğim 4 aylık ve ilk haftası dışında şimdiye kadar sürekli ama sürekli ağlayan ninenle öyleki belki çoğunuz eleştirecek ama çaresiz hissettiğimde ona vermediğim şey yoktu rezene kimyon tohumu zinco metsil biogia vs herşeyi denedim ama bi türlü sancıları kesilmiyordu kolik demişti doktorum ilk zamanlarda çok fazla isilik çıkartıyordu bepantol ve sürekli duşla geçiyordu ama yüzünde hiç çıkmamamıştı taki bi ay öncesine kadar vücudunda çıkmayıp yüzünde çıkmaya başladı ve başındada konaklar vardı yeni anne olduğum için fark edemedim bunun bi alerji olabileceğine en son doktora götürdüğümde alerji olabileceğini ancak emin olmadığını söyledi bi kaç testten sonra kesinleşti ama ne alerjisinin neye olduğunu bilmiyorum perhiz yapıyorum ve aynı zamanda hemşire arkadaşım bebeğimin ağzında pamukçuk mantarı olduğunu söyledi damağı iltihaplı gibi ve dilindede geçmeyen beyaz noktalar var sormak istediğim şey şu bütün alerjik bebeklerde bu belirtiler varmı ağızda pamukçuk gaz sancısı egzama hırıltı offf biliyorum uzun oldu ama çok çaresiz hissediyorum 😓😓😓