Kızkardeşim öğretmen orada. Küçük bir yer. İmkanlar köyden hallice. Ama kars merkeze direk tren var. Yeşil ve güzel. Sakin huzurlu. Ve tabiki kış uzun ve soğuk. Ama giden çok seviyor. Ev imkanları biraz kısıtlı kardeşim yer bulamadığı için apartta kalıyor. Yeni yapım bi apart aile olarak kalanlar var.