Seherll canim göbek fıtığı benim kizimdada vardi okadar büyüktü ki gorsen korkardin cidden dusun gece yarısı acile götürdüm korktun yani cocuk cerrahisi baktı hicbir müdahalede bulunmayacagiz genelde kapanıyor 3 yaşına kadar demişti ama benim kızım 6 7 aylıkken kendiliginden gecti sakın para koyma bağlama falan filan yapma bağırsakları düğümleme gibi kötü sonuçlar doğurabilir Allah korusun 🙏 ama kendini korkutma geciyo genelde