Ben 1 aydır kullanıyorum. 7 buçuk aylıktı kullandım çok bir kilo aldırmadı ama bebeğim çok hareketli bu mamayı kullanmaya başlayınca ek gıdayi azalttım hatta şuanda ek gıda yememeye başladı. Doktor günde 3 tane kullan ama ek gıdayi fazlalaşır dedi bu kezde ek gıdayi reddediyor. Ne yapacağımı artık bilemiyorum aldıramiyorum bebeğime kilo