Merhaba bize de doktorumuz 3.5.ve 13.aylar olarak nimenrix ve bexsero planladı doktorumuz her iki aşıyı da aynı anda olduk .şuan 7 aylıgız iyi ki erken başlamışız aşıyı olmaya maalesef mültecilerden dolayı menenjit vakalarında artış olmuş o yuzden ne kadar erken başlansa o kadar iyi dedi doktorumuzda kendi cocuklarına da o şekilde yaptırmış.yan etkiye gelince sadece 3.ayd hafif bir ateş oldu ama huzursuzluk ister istemez oluyor bir gun sürdü sonra gecti cok sukur.Sımdı avm park vs gidince bir tık daha rahat oluyorum aşılarımızı olduk diye