Alimmihrim sütü içirmekten bahsetmiyoruz ki anne sütü içiyor cocuk zaten, lıkır lıkır biberonla sigünde 3 kere süt vermekten bahsetmedim meyveli irmikli muhallebiler suyla hazırlanıyor bunları 1 yastan sonra sütle hazırlıyorlar ondan bahsediyoruz emmeyen bebekler devam sütü içmeli hipp, bebelac, sma , aptamil vs, devam sütü yerine inek sütü içirilmesi zararlı zaten , ben içirmeyi kastedmiyorum herkes içirmek olarak algılamıs anlamadım😅