Haticeblgcc Hormonların etkisiyle vücudunuzda lekelenme, yanık vs oluşabilir çünkü şuan ten hassas bir dönemde. o yüzden 6 aydan sonra önerilmektedir
ozlemmm Kevserakb Bilmiyorum araştırma yapılmamış yapılsa belki zararı yok diyecekler ama riske atamıyorum
Kevserakb Alparslanmother hm ama araştırıyorum sütle ilgili bir şey dememişler hormonlar bu zamanda değişik olduğu için ağrı eşiği düşükmüş lekelenme olabilirmiş
burcu0302 Kevserakb Doğumdan sonra 6 ay hormonların toparlanması gerekiyormuş sonuç alabilmek için. Süte etkisi yok deniyor sadece emzirme dönemindeki hormonlardan dolayı cilt daha hassas olabiliyor leke yanık oluşabiliyor diyenler var ama ben pek rastlamadım bebeğim 6 aylık olunca başlamayı düşünüyorum hem yaz dönemi de geçmiş olacak