3yasakadarsifirekran Demett_k babyliss kullanıyorum ilk çıktığında almıştım hatta 10 yıl olmuştur alalı çok güzel yapıyor yakmıyor saçıda
Kuzularinanasi Demett_k ben de wag da var ince masasi da var cok memnunum.hepsiburada da yazin cm ine gore bi suru var modeli