Tugce_atls Kızlar 40 günlük bebeğim resmen beni emziği yaptı, ne yerimden kalkabiliyorum ne dışarı cıkabiliyorum, resmen depresyona girdim bu durumu nasıl çözebilirim acik destek lütfen
Zey21 Tugce_atls hayır annesi seni emzik yapmadı sana ihtiyacı var öyle düşün:) seni çok iyi anlıyorum bu zor bir dönem ama geçecek merak etme.
uges2015 Tugce_atls benim bebeğimde 2.5 aylık ne emzik ne biberon hepsini red ediyor merak etmeyin biraz zaman geçince emmeden de duruyor acıkmasına göre emziriyorum artık bir yere gideceğim zaman sütümü bırakıyorum evdeyse dışardaysa biberona koyuyorum az az veriyorum geçiyor kriz anları alışıyorsunuz zaten şuan dünyaya alışmadığı için istiyor memeyi geçiyor merak etme kız kardeşim 🥰🥰🥰
Tugce_atls uges2015 yaa nasıl tatlısın cok teşekkür ederim eşimle hergün kavga ediyoruz , artık memeni dışarda görmekten gına geldi falan diyor , lohusa halimle çıldıracağım inşllh düzelir
uges2015 Tugce_atls 😀😀 benim eşimde öyleydi hayatımda görmediğim kadar meme gördüm diyordu o da geçiyor merak etme 😂 istersen mamaya alıştırayım de o zaman susuyorlar 😂😂