Oğlum tam bir aylık gündüz uykuları gayet güzeldi 2-3saat uyurdu bi uyuduğunda ama son üç dört gündür gündüz uykuları neredeyse hiç yok akşam 6-7ye kadar belki de toplam sadece
3saat anca uyuyordur. Zaten 7den sonra da kolik sancıları başlıyor gece 12ye kadar devam ediyor. Bir de gün içinde uyutmaya çalışırken kucağımda ya da kanguruda uyuyor ama beşiğe koyunca yarım saat sonra uyanıyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum🤷♀️ Atak haftası mı oluyor acaba o yüzden mi böyle değişti?