Yaseminazizbebek orayı hiç bilmiyorum şartları nasıldır ama Şırnagin bazı yerleri tam anlamıyla sıkıntılı olduğu kadar çok rahat yerleri de var Beytüşşebap için sıkıntılı diyen de var rahat diyende. Oradan tanıdığım birkaç arkadaşım oldu kimisi çok seviyor kimisi sevmiyor. Gezerim tozarim rahat olur düşüncesi ile gelinecek yerler değil maalesef o düşünce ile gelince hayal kırıklığı olur. bir hafta on gün gibi sürelerle dönüşümlü her ay görevlendirilmeler oluyor eşiniz olmadan pek çıkacağınız gezeceginiz yerler değil merkez o konuda daha rahat