Arkadaşlar 5 maysita kötü bir doğum tecrübesi ile ilk cocugumu kucağıma aldım sezeryan sonrası herşey yolunda idi ilk kalkış falan hiç birşeyde zorlanmadım sezeryanin 10 gunu yağ birikmesi olmuştu göbeğim de bebeğim tekme atana kadar patladı yağ su kan aktı 10 gün boyun dikişlerim açık şekilde yağı temizlediler ve dikiş atıldı 10 gün sonra dikişlerim de açıldı şuanda rifi ampulü ile 4 gün daha pansuman yapılacak kapalı şekilde ne zaman yara yerim iyileşir iyileşmesi için öneriniz var mı bilgili annelerden destek bekliyorum