Kızlar bugün tartı günümdü korkarak gittim + görücem diye bekliyordum çünkü hiç diyete uyamadım hep kaçamaklı geçmişti ama -1,7 kg gitmiş üstelik hepsi yağdan ve göbek bölgesinden gitmiş 1 ay oldu -10 la devam ediyorum çok mutlu oldum sizle paylaşmak istedim umrarım sizlere de motive olur bu post 🥰