mujganavdn Busrapoyraz geçmiş olsun. Yapışmamasına dikkat bizim ikinciye yapışıyor. İçine kaçmaya başladı mı ? Bizim 1. Aydan sonra artık hep içinde gömüldü.
mujganavdn Busrapoyraz yok ucu değil pipinin kendisi içe içe kaçıyor bizim. Çok oluyormuş o yüzden her bez değişiminde masaj yap dedi yani geri çekip çıkarıyorum pipiyi
Prensler26 Bizde eskişehir şehir hastanesinde Sami Apak a yaptırdık ve çok memnun kaldım. Oğlum 21 aylık sünnet oldu 1 hafta içinde hiç biseyi kalmadı çok şükür. Ikıncı oğlumu da ona yaptircam bakalım allah nasip ederse
Busrapoyraz mujganavdn bizim olmadı ama doktor bizede yapın demisti benim yengemin oğlununda içe gömülmüş hastaneye götürmusler makineyle actirmislar cektirmisler pipiyi dikisler düşüyo bizim iyilesti şükür
mujganavdn Busrapoyraz böyle sıkıntılar oluyor diye yaptırmayın dedmiştim ama ben geç kalmışım. Tabi biraz da yapı. Neyse geçmiş olsun atlatmış bile