Doktora git diyeceklere hemen söyleyeyim bebeğim kalp hastası kalp hastanesine götürdüm birşey yok temiz dediler çocuk doktoruna götürdüm ciğerleri temiz birşey yok dedi ama bebeğim günde en az 10 15 defa öksürüyor bende sabahları uyandığımda boğazım tahriş olmuş gibi acıyor hissediyorum doktorlar bişey yok diyor ama düz yattığında ıslık sesi gibi çok yüksek sesle uyuyor anlam veremiyorum nem oranı 70 80 bazen 90 ı buluyor evimde camları her gün açıyorum geceden sabaha açık bıraktığım bile oluyor nem düşsün diye acaba nemdenmi kaynaklı yardımcı olabilirmisiniz ya