Merhaba kızlar bu ayın 10 da adet olmayalı 1 ay olucak geçen ayın 10 da olmuştum geç oluyordu arada adetim ama bu kadar hiç gecikmiyordu testte yapamıyorum korkuma 3,5 yasında oğlum 2,5 yasında kızım var ve hani varsada basım ustune hayırlısıyla gelsin ama şuan hiç istemiyorum çünkü üst üste doğum yaptım ikiz bebek gibi ikisi birden olunca çok yıprandım ve sezaryan doğum iki doğumumda şuan yeni yeni toparlıyorum kendimi cocuklarımla güzel düzen otutturdum rahatım herşeyin hayırlısı diyorum biraz daha beklicek belki olurum diye yoksa test yapıcam şuan bel agrım ve kasıklarımda agrım var ama adet olucagım zamanlardada böyle agrılarım oluyor 2 gebeligimide çok erkek öğrendim çünkü çok fazla belirti yaşayan biriyim ilk 5 6 ay miğde bulantısında maffalmuş biriyim belirtilerde olmadıgı için yoktur diye en azından azda olsa ümitliyim 🤲🤗🌺