Bugün aile hekiminin yönlendirmesi üzerine göz muayenem yapıldı. 1 derece miyop çıktı. Doktor bana “sağlık raporuna normal yazıyorum,gözlük kullanmak sana kalmış” dedi. Biz de sevindik hatta, ehliyette gözlüklü yazmayacak diye.
kursa yazılmaya giderken bir de ne göreyim doktor “gözlükle ehliyet alabilir” yazmış.
şimdi ben anlamadım normal miyim gözlüklü müyüm 😂 tecrübesi olan varsa çok mutlu olurum 🙏🏻😊