babybmoms inşallah öyle olur bizim son 3 senemiz hep ayrı geçti tam geldi dedik şimdide Kosova çıktı normalde tayinimiz doğuya çıkacaktı burası çıktı herkeste kaydırma birlik orası bir operasyon olsa önce orası gider falan diyince baya endişe ettim siz orda kalıyorsunuz kaç sene daha tanışmak isterim