Ayanhatice55 37+3 haftalık sezeryan ile doğdu oğlum 💙 2 hafta sancı çektim, boynunda kordon vardı baş çevresi büyüktü ve kalp rahatsızlığım olduğu için doktorum normal doğumu uygun görmedi. 37 ye kadar bekleyip alalım yoksa normal gelir demişti çünkü 35 haftalıkken kanaldaydı ve açılmam başlamıştı. Çok şükür sağlıkla kavuştuk