Bebeğim 34+4 günlük doğdu sürekli kusuyor kilo alımı çok kötü değil şu son günlerde fışkırtarak kusuyor sanki süt ürünlerini kullandıkça daha çok kusuyor huysuzlaşıyor meme emmek istiyor veriyorum ama geri atıyor ve meme aramaya devam ediyor kakasını yapmakta zorlanıyor gaz problemi de yaşıyoruz emdikten sonra hatta emerken bile kusuyor sab simplex ve maflor kullanıyorum sizce ne yapmalıyım