Burceee benimki de bir süre yemedi ve çok kafaya taktım. İlk başta her şey güzeldi dış döneminde çok zorlandım. Ama zorla vermemek gerekmiş,oyun yollu vermek gerekmiş. Yani benim tecrübelerim. Önce keşfedip oynayıp dokunup sonra yiyeceği şeyleri yaptım,patates kizarttim hafif suda haşlayın bazen domates sosunda pişirdim gayet sevdi. Yumurtaya biraz un katıp koyu kıvamlı omlet tarzı, pankek tarzı elinde oynayip biraz da yediği oldu. Sevdiği şeyleri vermeye çalıştım en azından karnı doysun diye,bebe bisküvisi verdim eline yedi. Kavanoz mamalardan yedi. Karşı olduğum ne varsa yaptım ya bu dönemde, kendi yemeyi çok seviyor eger kendi yemediyse buna fırsat verin zamanla alışacak emin olun, benimkinin de şuan iştahı aman aman değil tabiki 11 aylık hatta bu ara aşırı asabi ağlıyor geceleri uyanıp duruyor, ona rağmen genede yiyor yani. Deneye deneye gidiyorum bir ay kadar çorba içmedi, hiçbir çorbayı, bugün ilk defa domates çorbası yaptım içti. Terbiyeli, yoğurtlu çorbaları içiyor canı isterse. Bilmiyorum belki faydası olur, pes etmeyin ama zorla da kaşıkla vermeyin, onune koyun yiyebileceği şeyleri. Kek de yapabilirsiniz sebzeli de tarçınlı elmalı falan da. Önemli olan sağlıklı kilo almaları❤️