Ahhannelik Aysen32 Ben hiç birşeyi yememezlik yapmadım valla hamileykende doğum yapincada yedim kızım 3 aylık asla gaz problemimiz olmadı sanırım bebeklede alakalı bir durum bu gaz işi
Bebegimuyumuyorr Aysen32 Benim bebeğim de kolikti yesem de yemesem de gaz oluyordu o yüzden hiç dikkat etmedim herşeyi yedim
MeTeCa Aysen32 Ben de çok dikkat etmedim. Sadece porsiyona dikkat ediyordum ama istediğimi yedim acı dışında. Sabah akşam soframda kimyon çayım bulunurdu tabi.
jap Aysen32 4 aylık oldu ben hala yemiyorum. Erikle karpuza asla dayanamam azar azar yiyorum onlardan nefsimi köreltsin diye 😂
Bebeksi3446 Benim bebeğim kolik denebilecek derecedeydi beş aydan sonra başladım ama normal bebekler için 40 gün veya ikinci aydan sonra genelde yiyenler var
Aysen32 MeTeCa bende sürekli kimyon çayı iciyorum bir kaşıkla oğluma veriyorum rahatlasın diye ama az da olsa devam ediyor gaz sancilarimiiz
Aysen32 Benim oğlumda 2 aylik olacak ama ben hala dikkat ediyorum cok olmasa da devam ediyor çünkü gaz sancilarimiz
MeTeCa Aysen32 2 aylik olacak Bu süreçte devam etmesi normal. Genelde 4. ya da 5. ayda rahatlama oluyor