Hemsireannis Yaso1_ canım çok bilmiyorum ama lojman cok diye biliyorum yanıltmak istemem eşiminki üs bölgesiydi o yüzden pek bilgim yok
01hande01 Yaso1_ merhaba lojman olması lazım dışarda kalmak yasak çünkü. Üç tip lojman var burda toki metincan ve yasinak diye geçiyor. Metincanını tavsiye ederim düz ayak geniş sıcak baya eski ama iyidir çıkarsa
redizepol1 Hemsireannis benim eşim de Hakkari Daglica da görev yaptı 2 sene. Merkeze götürülüyormuş lojman varmış ama hep eskiymiş. Keşke bütün lojmanları yenileseler ya çok berbat lojmanlar var
Hemsireannis redizepol1 mesela biz şuan erzurumdayız lojmanların iyiler çok az ve bizlere kalmıyor diğerleri de 2+1 den küçük taban kara beton oturamıyosun ki çoğu boş kalıyor yada bekarlar oturuyo kimse oturmayınca eşiniz kaçlı acaba
Yaso1_ Hemsireannis 2020 de başlamıştı işe ilk tayinimiz şimdi nasıl Olcak önce eşim gider büyük ihtimalle ama biz ne zaman gideriz lojman ne zaman belli oluyor
Haticeyns Aybukem17 kara kuvvetleri açıklandı jandarma ilçeleri bizde bekliyoruz 12 si gibi açıklanacakmış
redizepol1 Sakura38 bugün uzmanlar açıklandı canım ast daha açıklanmadi cuma diyorlar inşallah bakalm