Elnr Rica ederiim canısı valla ben yuvarlak pedlerden kullanıyordum, gümüş kapak nasıl bişey bilmiyorum hiç almadım eğer gümüş kapak iyi geliyorsa onu koymalısın. İnşaAllaah hemen toparlarsın ya o acı çok kötü bişey, benim kızım yeni 5 aylık oldu emzirirken damaklarıyla ısırmaya çalışıyor düşün dişi olmadığı halde acıyor senin çektiğin acıyı düşünemiyorum bile Allah yardımcın olsuun🥺❤️