Emreersavas 2gündür günde 9 damla vermemi istedi sağlık ocağı. Bugün kusması renkli normal mi ? Dr a henüz gitmedik.4 ay 1 günlük 8 kilo.
Aselim38 Emreersavas biz ferro sanol B kullanıyoruz gri kusmustu kızım. Doktora sordugumda damladan yarim saat önce ve sonra emzirme demişti. Denedim sorunumuz ortadan kalkti. Sende öyle dene istersen 🌸
Yasemin34 Benim de oğlum çok kusuyordu ilaç vermeden önce nerdeyse emzirmiyordum yarım saat kesin geçiyordu yarim saatte ilaçtan sonra dikkat ediyordum ama aşırı kusuyordu doktoru başka ilaç verdi sidefer damla 1 haftadır kullanıyorum kusması yok
Emreersavas Yasemin34 oğlum her emzirme sonrası kusuyor gerçi. Ama reflü değil. Sadece damla sonrası resmen kusmuğu Demir ilaçlı.
Arden1505 Yasemin34 Yasemin34 Yasemin34 sidefer hayatimizi kurtardi✌ sağlık ocaginin verdiği damlayı bir hafta zar zor kullandık sonra öyle dokundu ki saatlerce ağlamalar iştahsızlık arttı doktorumuz sidefer tavsiye etti leke derdi yok zorlama yok tam bebisler için severek içiyor oğlum. Siz günde kaç ml veriyorsunuz
Yasemin34 Arden1505 bizim asırı kusmamız vardı bunda hiç sıkıntı yok şuan 8 damla veriyorum hatta üzerinde 4 10 yas çocuk için uygundur yazıyor 7 yasında kızım var bu ay doktora gidince sorucam ona da vericem doktor kilosuna göre başlıyalım dedi oğlum 5 aylık 9 kilo ama şuan 8 le başlattı