Merhaba kızım 1.5 yaşında ve artık bezden çok rahatsız oluyordu ve çise alıştırmaya karar verdim 6. Gündeyiz kakasini ve cisini lazimligina ya da klozete yapıyor ama küçük cisi kaçırıyor kakasini hiç kacirmadi cisini kakasini biliyor gelince bazen söylüyor bazen söylemiyor söylese bile oturunca cisini yapmıyor çok tutuyor sonra söylemeden yapıyor ne yapmam lazım bu gün gece bezlemeyi bırakmam gerektiğini anlamadım sanırım kafasını karıştırıyorum Başka ne yapabilirim önerileriniz nelerdir