Arkadaşlar nolursunuz yardımcı olun bebeğim 37. Haftada 1ay gelişim geriliğiyle 2bçk kilo doğdu
Sütüm yok denecek kadar az 1ay 5 günlük olduk meme artı mama veriyorum günde 2defa anca yetiyor sütüm bitiyor mama yı 2saate bir 30 cc veriyorum öyle gaz yapıyor ki 2. Kezdir hastanelik oluyor en son 3defa fitil kattık öyle gazı gitti perişan olduk hertürlü gaz damlası Rezene meryemhort otu denedim tık yok doktor midesi bağırsakları daha gelişmemiş o yüzden be mamadan diyor aptamil comfor aldım mama dan dedm sma optipro aldım
Ondan önce hipp kullandım hepsi aynı kafayı yemek üzereyim
Bi kaç tanıdığım bebeklerine 40 ı bitince inek yoğurdunu sulandırıp veriyorlarmış geceleri napsam versem mi diye düşünmeye başladım öyle gaz ağrısı çekiyor ki hiç durmuyor ağlaması
Belini ufalıyorum kıçına vuruyorum karnını ı love you masajı yapıyorum bacaklarını karnına çekiyorum azda olsa gazını çıkarsa da aynı
Gaz damlası kullanıyorum probiyotik beraberinde veriyorum
Gaz için minderini aldım titreşimli
Bilmiyorum napacm geçmiyor gazı biri bi akıl versin bana 1ayını doldurdu daha 3kilo olmamş bebeğim
Sarılıktan da hastanede yatmıştı kan uyuşmazlığı sarılığından nolursunuz yardım edin ne yedirebilirim mama dışında
Gaz yapan hiçbirşey yemiyorum
Süt için e bebekte satan çayı da aldım içiyorum