Aslananne1 konserve mantığıyla kapatılıyor çünkü. Hiç mi yazın domates sosu, menemenlik yapan görmediniz? Geçen sene yaptığımız domates konservesini yeni bitirdik mesela. Koruyucu olmamasına rağmen 1 sene durdu. Aynı mantıkla yapıyorlar. Bazı markalar da gerçekten içerik konusunda hassasiyetli. Bizim kasaptan aldığımız kemik ne kadar temiz olacak, ne kadar ilacına vs dikkat edilmiş olacak? Ben asıl kasaplara güvenmiyorum.