Zehra_ajjsnmk Dün oğlum 18 ay asılarını oldu bugun sol kolu sıs ve kızarık gecer mi acaba yoksa hastaneye gitmelimıyım basına gelen varmı
Bianneninhayati17 Zehra_ajjsnmk bilmiyorum üstte kalsın bizde yarın olucaz aşıları ateş vs. Huylarında değişim oldumu acaba 3 tane aşı olucak diye biliyorum
Yasemin38 Zehra_ajjsnmk soğuk kolanyalı pamuk uygula canım. Ağrı yapabilir ağrı kesici verebilirsin. Bizdede olmuştu 18.ay aşısında doktorumuz bu şekilde uygulamayı önerdi
Zehra_ajjsnmk Bianneninhayati17 ayne 2 koldan bı agızdan ası bizde hıc bı sorun yok alsında kol agrısı da yok ama sıs ve kızardı