Metemommy Merhaba , 8 gün önce doğum yaptım dün akşamdan beri oğlumun alt gazını çıkarmakta sıkıntısı var . Kıpkırmızı oluyor ağlıyor bacaklarını kasıyor ne yaparsam yapayım rahatlatamıyorum ne tavsiye edersiniz?
Kayra_68_aksaray Metemommy 3 damla kullandık hiç fayda görmedik ağlaması hiç geçmedi hiç damla vermiyorum artık birazdaha iyi 2 aylik olacağız 20 gündür 2 3 güne bi çok ağlarsa damla veriyorum metsil kullandık zonco kullandık biogaia kullandik
alintugce34 Metemommy masaj Ayakların altına sıcak su koy Karnına havlu ısıt koy ütüyle Kımyonlu sıcak su iç Kendınde gaz damlası kullan “metsil” kullandım
Liliales Metemommy Ben kucağımda yüzüstü yatırıp sırtını belini sıvazlayınca çok güzel çıkarıyor biraz ağlıyor tabi. Bir de ilk doğduğu günden beri doktorumuz probiyotik damlaya başlatmıştı onun da etkisi olabilir benim bebeğim de 20 günlük birkaç gündür hafif gaz sancıları başladı bizim de
Metemommy Kayra_68_aksaray çok üzülüyorum kıpkırmızı olup kalıyor birde düne kadar böyle bir sorun yoktu kendi kendine bile gazını çıkarıyordu ne olduysa dünden sonra oldu😢
Metemommy alintugce34 karnına havlu koydum , kimyon çayınıda yaptım diğer dediklerinizide dikkate alıcam teşekkür ederim
Kayra_68_aksaray Metemommy senin yediklerin den de olabilir üzülme canım oluyor malesef alışacak bir süre sonra yavaş yavaş düzeliyor valla benim bebem bir ağlıyordu gece gündüz uyanmadan ağlamaya başlardi